Noisy neighbour

-- Datum: 2010-01-23 | Tid:16:25:08
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Idag vaknade jag typ 10? Och det är tidigt för att vara mig. Har i alla fall bara varit hemma och tagit det lugnt och tittat på TV och nu sitter jag här framför datorn och skriver det här inlägget. Haha, håller på och har musikkrig med min granne.

Jag var på väg till köket för att ta an disken och då hörde jag hur det bankade hög musik från grannen genom väggen. Då hade jag plötsligt lust att bara sätta på hög musik tillbaka för skojs skull. Och vad gör jag om inte höjer musiken? :) Haha, sen har vi bara hållt på sådär. Snart kommer väl någon sur gumma och plingar på och klagar på att jag har för hög musik. Oooohh .. Whateva!? :D



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--