redan så himla trött !

-- Datum: 2010-01-12 | Tid:17:58:00
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Äntigen hemma! Tror inte att skoldagen kunde bli längre. Om jag inte klarar av skoldagen idag hur ska jag då klara av det på torsdag då det är en mycket längre dag? Känner mig redan så trött på skolan, jag vill ha lov nu. Klarar inte heller av att sitta vid datan snart eftersom vi satt typ vid en dator på varje lektion. Tror aldrig att jag har suttit vid datan så mycket förr.

Påväg hem var det inte heller bättre. Bara en massa sega människor innan de gick in på tåget, flytta sig från vägen, på trappan och allmänt seg i huvudet? Ingen bra dag alls. Ska nog titta på filmen "Pay it forward" också, för en grej som vi gör i skolan. Har alltid trott att filmen heter "Pass it forward" men så var det inte. Nu är det dags att röra sig mot köket och äta.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--