Stupid stupid stupid...moron.

-- Datum: 2010-01-23 | Tid:19:00:29
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: Deprimerad
Lyssnar på: Jason Derulo - In My Head


Min mobil har fuckin' hakat upp sig.
Hela jävla dan! Mdrfkrx1000!!! Jag var mitt i ett sms och så fastnade den helt plötsligt. Så jag stängde av den och när jag skulle starta den igen så hände inget. INGET! Jag har provat ta ut batteriet och sätta in det igen men inget händer... WTF!?!?!?!?!?! ;;>__<;; Är så irriterad just nu! The thing is, jag tappade min mobil ute i snön igår så det kan vara en fuktskada med den funkade som vanligt fram tills idag så jag vet inte. Vi får se, ska prova "vädra" den lite och testa igen imorgon *håller tummarna* >__<

- peace out lovers.

[23.39 - Update: "95% of teens would cry if they saw EDWARD CULLEN at the top of a skyscraper about to jump. Copy and paste this if you are part of the 5% that would sit here with popcorn and a camera and yell "DO A FLIP!!!" " *hahahaha* såg den här och jag bara var tvungen XDD sorry fangirls... -__-'']



Kommentarer
Postat av: Carina

Åhh, neeej !! Stackarn :P

Undrar varför mitt sms inte kom fram till dig :P <3

2010-01-23 @ 19:54:58
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--