it was crazy man

-- Datum: 2010-06-05 | Tid:22:27:58
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


going black

HOLY SHIIIIT! Jag svääääääär, har inte varit så rädd som jag var idag på ett skitlångt tag *hahahah* typ dör varje gång jag tänker på det.

Kom nyss hem från Nynäs och anledningen till att jag åkte dit var för att S och F hade hittat ett övergivet mentalsjukhus. Yes that's right people - mentalsjukhus. Så vi åkte dit och gjorde vad? Utforskade stället såklart. Och herre-min-gud vad jag typ pissade på mig. Det var typ fett mörkt på vissa stället och när man gick där i korridorerna, jag lovar det kändes som om någon förföljde en hela tiden. Vi hittade typ en laptop från 1990, gamla glasögon och kläder, utrustning och sprutor och mycket mer, t o m ett biljardbord *haha* verkligen det bästa där.

Så jävla värt resan dit asså *haha*
- peace



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--