-

-- Datum: 2010-03-24 | Tid:22:06:10
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Jag orkar inte med någon eller något just nu. Jag har mina stunder jag med. Jag är mänsklig. Jag har känslor. Känslor som folk leker med hur som helst. Det som sårar mest är när det är folk som man älskar som mest som sårar en. Att få reda på allt själv än och höra ord från dem gör det med sårbart. Idag var jag inte på det gladaste humöret men glad var jag i alla fall. Det ändrades med ett telefonsamtal och slutade med att jag var inne och surfade och upptäckte en massa annat. Jag orkar inte längre .. Varför sluta med att sparka mig när jag redan ligger ner, varför inte lika gärna skjuta mig rakt i hjärtat ..



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--