20:18

-- Datum: 2010-03-02 | Tid:20:18:03
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


*hahaha* men jo den här bjuder jag fan på.

Känns som om man träffar på alla idag. Tror jag träffade typ 4 personer totalt från min klass idag + en f.d lärare. Just idag då man såg extra-crap ut men aja.

Har märkt att mina hårtoppar är extra slitna just nu, är ganska säker på att vinterkylan har något med det att göra. Får se om jag bestämmer mig för att klippa håret eller testa hårinpackning. Ska ändå utåt imorgon så får väl passa på och se om det finns någon inpackning som funkar bra och inte kostar röv. Är skiiiiiiiiiiitfattig just nu, vet inte hur mina "utgifter" (använder jag ordet rätt nu alla sam-ek. elever?) kan vara så stora.
- peace out.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--