Bowler hats, I want!

-- Datum: 2010-03-03 | Tid:22:19:23
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


1. Topshop 2. Yesstyle 3. asos

NÅGON SOM VET VAR JAG KAN HITTA "BOWLER HATS"?

Istället för de mer "vanlig-formade" (eller vad nu man ska kallade dem) hattarna så vill jag ha en i en mer "rund"-form. Men asså det är ju typ sjuktsvårt att hitta några här i Sverige och jag orkar inte köpa genom nätet. Vill även testa dem innan för fan vet jag hur jag ser ut med en sån hatt.

"hot chocolate and mint" är en tjej med supernice stil (tittar in hennes blogg ganska ofta), har typ dregglat efter en "bowler hat" skitlänge nu tack vare hennes outfit-bilder där hon ibland brukar ha en, oftast i en snorsnygg färg också. Gaaaaaawd I want one >__<
- anyone?

Update [4 mars 2010 14.55]:
Har hittat en! Mycket enklare än vad jag trodde *haha* ska kolla in om den finns i butik imorgon and then we'll see ^^ men 180:- för en hatt, hmm.. Och den är svart, skulle egentligen vilja ha en röd eller blå men aja :)



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--