everyday i shock

-- Datum: 2010-03-01 | Tid:20:11:33
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: Super-lazy to the max
Lyssnar på: BEAST - Shock


Mina högtalare är sönder - igen. Är vadå, mina 3:e som jag har sprängt? Ska snacka med pappa och se om han kan skjutsa mig till Länna för att köpa nya, passar väl på nu när jag ändå har tid imorgon och han är ledig. Kan inte tänka mig åka dit med buss, HELL NO!

Skulle förresten vakna 11 idag för att träffa några i centrum 12 men failade totalt där då jag vaknade 14 *hahaha* Men har verkligen varit astrött de senaste veckorna och igår sov jag typ bara 4-5h så tog igen lite idag, blev 12h sömn ^__^ Fick i alla fall smsa tjejerna och säga att jag inte orkade svänga förbi, nice av dem att ta det chill. Btw, hade verkligen ännu mindre lust att tagga ut någonstans efter att jag såg snön! DAMN! Det tar verkligen aldrig slut. Vi är inne i mars nu (already O_O) så låt oss hoppas snön smälter snart och att solen börjar dyka upp? Let us all pray for some more plus-grader! ^__^
- jessica is rollin'



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--