femövernio

-- Datum: 2010-03-17 | Tid:21:05:27
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Är: Nyduschad & mätt
Lyssnar på: 2AM - I Did Wrong

Känns som om jag har haft världens bloggtorka de senaste dagarna. Vet inte vad jag ska skriva här, orkar inte heller ta några bilder så det blir bara text vilket kan vara väldigt tråkigt I know. But bear with me aiight?

Tiden går så jävla segt den här veckan, kan ni fatta att det bara är onsdag idag? Två skoldagar till innan jag kan få min helg T__T fast samtidigt har jag väldigt mycket shit som måste göras inom dessa två dagar but oh well.

Jusste, ska kanske se på "Wolfman" på fredag/lördag. ÄNTLIGEN! Ni anar inte hur länge jag har krigat för att få se den *hähähä* tråkiga är att den "bara" är 1h 50 min. För er som inte fattar varför jag tänker sådär är för att jag har en sån där "2h-rule" när det gäller bio. Men undantag finns ju alltid I guess.
- jessica says what?



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--