now, all that is left is for spring to arrive

-- Datum: 2010-03-05 | Tid:20:52:21
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Yes that's right people, I FINALLY GOT THEM!

Äntligen, äntligen har jag mina skor! Lämnade till slut tillbaka de vita och hade totalt gett upp hoppet om att hitta de lila. Strl 38 var typ slut i deras webshop och grejer. But guess what? Av en total slump så hittade jag dem i H&M i Skanstull och i min strl till och med. Lucky~~

Har även hittat en basebolljacka som jag har letat efter ett tag nu, men jag har en sån där super-duper-känsla av att ALLA kommer typ ha en likadan närsomhelst (duuuh, Gina Tricot liksom) -__- Men nja, vad kan man säga? Massproduktion av en anledning I suppose. OH! Och tyvärr hittade jag inte min hatt T__T typ slut...
Gina Tricot - 249:-



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--