B2ST - Easy (Sincere Version) [2010]

-- Datum: 2010-05-28 | Tid:01:00:39
-- Kategorier: Musik & Video

hej

One of my latest addictions, "B2ST/BEAST"!
Min hubby är med i gruppen (KIKWANG <3) *höhöh*
Det är sällan att jag brukar göra det men jag måste nog säga att jag älskar alla deras låtar hittills.
Typ inte en enda låt som jag inte har drogat ;;>___<;;

Anyway, här är deras låt "Easy" i en nyare mer "ballad-igare" version.

B2ST - Easy (Sincere Version) [OFFICIAL]


B2ST - Easy (Sincere Version) [LIVE]

Rekommenderar att ni lyssnar på första klippet istället för den här
om ni inte vill höra fangirls skrikande i bakgrunden *lol*
- jessica.



Kommentarer
Postat av: My

Svar : ah tror det .. Ingen chans att han kommer tillbaka till SM med tanke på att det var han som ville avbryta kontraktet :O Eller hur , sen så kommer de andra i gruppen oxå dit en och en eller ngt .. Så kommer ta år innan de blir 13 igen :O



Ja omg :| Erkänn man blir rörd :O

2010-05-30 @ 22:25:11
URL: http://myytran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--