Trending : 20 may 2010

-- Datum: 2010-05-20 | Tid:10:10:59
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Twitter @ 10.03

Okej, gissa hur länge jag garvade när jag såg "#songstohavesexto"? Seriöst hur random kan folk vara ibland *haha* Sen checka in "Doojoon", it's B2ST's leadjaaaaaah som nyss skaffade Twitter så folk "trendar" honom just nu *hihihihi* om bara nu "Kiwi" skaffar ett konto så blir jag glad :D

"Jieber" is back on the list man, of course he is. Alltid.

För er som undrar varför jag sitter och schteker framför datorn istället för att vara i skolan så är det för att jag har en bomullsrondell uppstoppad i ena näsborren (a.k.a näsblod) -__-''
- peace.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--