Heeej hej Jessica!!!

-- Datum: 2010-04-04 | Tid:18:24:25
-- Kategorier: Allmänt

hej

Vad tycker du ? Jag har typ nästan gjort klart allt.
Jag vet inte vad mer vi ska skriva på kategorierna där uppe :)
Annars tycker jag att allt var bra.
Jag flytta inte upp menyn så högt upp för twitter rutorna gör ju så att man inte kan trycka på senaste inlägg occ grejer. Men postitionen var ju ändå bra.
Fast twitter rutorna kanske ska ändras till ljusare färg än vad dem är eftersom annars blir det så mycket ? Eller jag vet inte.
Men annars tycker jag inte att man ska ändra så mycket mer, eller ? :P
Fast man måste ändra inne i kommentar, arkiv och blabla sidorna i kodmallar ..
jag vet inte, vad tycker du ?

http://feelthewords.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Jessica N

Hahahaha omg vad du rolig xD fick typ värsta chocken när jag såg mitt namn på rubriken där :P



Men shiiiiiit får värsta skuldkänslorna av att jag inte har gjort något hahaha men wth nästa gång så kan jag fixa allt så kan du chilla aiight? :)



Men det var några småsaker som jag har tänkt på lite under dagarna som vi kan fixa, det är inte så farligt utan det kan jag enkelt fixa på 10 min :) men berättar vidare another time :D:D:D GOOD JOB DUDE!

2010-04-04 @ 21:44:54
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--