el viernes por la tarde

-- Datum: 2009-12-18 | Tid:20:12:27
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Hej där igen! Idag var det skola plus ett försenat tåg som alltid. Det var en ganska kort dag i skolan idag så jag stannade kvar i skolan med några andra i några minuter innan jag drog vidare för att träffa tjockissssen. Meningen var att vi skulle fika men det blev en rejäl måltid istället, chöökisar. Vi gick även runt och kollade in julklappar. Vilket resulterar i att jag är pank nu.

När jag kom hem gick jag raka vägen till köket och bakade, haha. Var så sugen på någon varmt och hembakat så det blir då så :) Medan jag väntar på den goda pajen äter jag nektariner, saftigt!

Ha en go' fredagskväll !



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--