"VAR BOR HAN!?"

-- Datum: 2009-12-12 | Tid:23:35:16
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej



Tänkte faktiskt inte uppdatera något mer i bloggen idag men satt jag satt och tänkte på igår *haha* Jag bara måste berätta det här. Jag har alltid tyckt att där jag bor just nu är typ in the middle of nowhere men efter igår förändrade min syn på stället totalt!

För att komma hem till K var man tvungen att:
1. Ta pendeln - 40 min
2. Vänta på bussen - 20 min
3. Bussen - 15 min
4. Sist men inte minst, promenad - 30 min O__O

Promenaden var fan det absoluta värsta! Inte nog med att det var låååååångt, det var mörkt, man var tvungen att springa över motorvägar där bilar kör 90km/h, skog på båda sidorna och sa jag att det var mörkt som in i h*lvete!?

Oh, och det bästa? Det var minus grader och jag hade shorts... SCORE! ^^ But even after all that så vart det nice :D fick i alla fall skjuts hem av H's pappa som tur var...
- peace, i'm out.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--