Om Jessica, bloggens ena halva

-- Datum: 2009-11-22 | Tid:20:18:40
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

OM DIG
Namn - Jessica (Maria) Nguyen
Bor - Somewhere in nowhere -__-
Syskon - 2 brothers from another mother, not really >__>
Ålder - 17 och bara ett år från the BIG 18
Född - En solig söndag, 21 juni 1992
Ögonfärg - Om man tittar riiiiiktigt noga så ser man att de faktiskt är bruna och inte svarta ^_^
Längd - Tyvärr bara 162 cm, bara 3 cm från min drömlängd T__T
Skostorlek - Hatar att säga det men ah, 39... Ibland 38, beror på skor
Höger eller vänsterhänt - Mittemellan
Stjärntecken - Ibland tvilling och ibland kräfta
Hårfärg - Just nu? Brunt/rött/någoting sånt. Egentligen? Svart
Födelseort - Lilla söta rara Kristinehamn i Värmland

ÄR DU...
Snäll - Of course
Snygg - Beauty lies in the eyes of the beholder
Söt - Suuure
Kort - Påminn mig inte
Klantig - Alltid

DAGENS...
Låt - CL & Minzy - Please Don't Go
Saknar - solen, värmen, sommaren >_<
Kläder - Ärligt? Sportshorts med strumpbyxor (lomalo), linne och hoodtröja
Smink - Going natural today
Mat - PIIIIIZZZAAAA
Köp - Comviq Kompis åt gulingen
Göra sen - Äta, titta på TV och sen sova... All day long~~
Godis
- Har inte ätit det idag
Pinsammaste - Jaaa du...

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - *haha* typ nejxnej^aldrig
Tycker du om godis - Inte alla sorter?
Hur många gånger i veckan äter du godis - Äter det som mest när min "tjej-vecka" är på väg
Äter du oftast nyttig mat - That is so not me
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej
Säger mycket komplimanger till andra - Om det är något som jag tycker förtjänar en så yes
Är du nöjd med ditt förnamn - Njae, vissa dar är jag det och vissa inte
Du tycker att du själv är smart - Nej men jag tycker inte heller att jag är dum
Vad är det sämsta hos dig - Min kropp samarbetar inte med min hjärna
Vad är det bästa hos dig - Mitt tålamod
Har du bra självförtroende - *hoho* hell to the NO
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Så länge det behövs för "Farmville"
Du tycker om att vara med killar - Varför inte? Bara som tjejer fast med en... you know...
Känner du dina grannar - Vilka grannar?
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Det du *hihihih*
Äger du några Björn Borg trosor - Ja, men fattar inte what the big deal is. Kostar mkt men känns som allt annat
Hur många? - 2
Är du en Björn Borg-fjortis? - *haha* wooot?
Använder du BH: - Ja men är typ platt som en planka så det skulle typ inte göra någon skillnad om jag inte gjorde det -__-''
Gillar du skolan - Gör DU det?
Har du någon gång skolkat - Alltid mannen, alltid
Spelar du något instrument - Nope, men elgitarr eller trummor vore nice :D
Sporter/aktiviteter du har gått i - blääää
Har du några tatueringar - Vänta bara *hähä*
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Jag undviker den så mycket som möjligt
Tycker du om djur - Tycker de om mig?

BRUKAR DU...
Sova - Frågan är, brukar du vara vaken?
Ta mediciner du inte borde ta - Tuggummin
Röka - Me? Noooooo O__o förutom vattenpipa *hähä*
Snusa - Men eeeeeeeuuuuuuw
Skada dig - Varje dag?
Klä dig i svart - Of course ^_^
Lita på folk - They've got to EARN it first
Skada dig med flit - *haha* jag har fobi för smärta
Drömma mardrömmar - Ja?
Gå i skolan - Påminn mig inte T__T
Gå i kyrkan - Yes!
Ljuga - Jag tänker inte ljuga nu så NÄÄÄÄÄÄ, aaaaldriiiig
Vilja dö - Varje gång jag har matte-prov

NÄR...
Åt du senast - För typ en kvart sen
Läste du ut en bok senast - Jag skulle ha gjort det för en vecka sen men det blev aldrig av så vet inte ^^
Köpte du något senast - Idag, igen... Comviq Kompis till gulingen
Vad? - Är din fråga?
Svor du senast - Det går så snabbt att jag inte ens märker av det längre
Sjöng du senast - Mina ord är som sång
Klagade du senast - Vet inte, det går lika snabbt som när jag svär
Klantade du dig senast - Igen, det går lika snabbt som när jag svär

HAR DU...
För många vänner - Det finns inga gränser för såna saker
Förföljelsemani - WHAT!? WHO TOLD YOU THAT!? IS IT THEM? OMG NOOO! IT'S THE ILL-.. DX
Någon annan psykisk sjukdom? - I hope not O_o
Skadat någon?Yeaah
Några piercings - Just my ears
Några tatueringar - Har jag inte redan svarat på den här frågan?
Egen dator - Yeaaaaah
Gjort bort dig rejält - VÄÄÄÄLDIIIGT många gånger



Kommentarer
Postat av: daniella

varsågod och tack ;D

2009-11-22 @ 20:34:20
URL: http://dzaata.blogg.se/
Postat av: Carina

Hahahahhhahh xD Du är så jävla skön !!! <3

2009-11-22 @ 20:56:08
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--