ouchie ouchie :(

-- Datum: 2009-11-09 | Tid:19:47:45
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

[Vet fortfarande inte om jag ska vaccinet mot svininfluensan :/ shit...]

Har så jävla ont i magen just nu, har typ haft det hela dagen. Först trodde jag det var för att jag var så nervös inför matte-provet (over, THANK YOU GOD!) men det har fortfarande inte gått över ännu.

Förutom det så är jag mdrfking trött >___< Jag gick och la mig typ 3 bara för att jag var tvungen att titta på "Chuck" och 2 delar av "Criminal Minds" *haha* Vaknade sen 6.30 eftersom provet började 8 (!). Provet var helt okej, känner att det kunde ha gått bättre och jag är ganska säker på att jag gjorde något slarvfel någonstans men det var LUGNT lättare än vad jag hade förväntat mig. Det var ju jobbig men tro mig, i mitt huvud igår så hade jag typ tänkt mig svår^1294927 >__>

Nej nu räcker det. Orkar inte mer, måste sova. Men har så ont i magen DX
- peace, I'm out <3



Kommentarer
Postat av: Erture

Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken hela tiden.

2009-11-09 @ 22:35:30
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--