asså skitsnea människor

-- Datum: 2010-04-29 | Tid:21:36:21
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

seriöst. är så himla arg på min mamma och äldsta bror igen.
min pappa ber mig fråga min bror en sak så jag gör det, i en helt jävla vanlig ton.
och sen så skriker han tillbaka som svar och jag säger att han ska fan chilla. palla skrika på mig.
min mamma hör och säger till MIG att vara tyst och sluta vara så oförskämd.
man ba WHAT!? asså driver du med mig!?
gjorde jag ens något fel eller?
sen när jag försöker förklarar till henne HELA situationen
så säger hon till mig att han har rätt att höja rösten åt mig för att han är min storebror.

och vad i helvete är det för jävla logik hon har där?
helt plötsligt är jag, som yngst, den som är längst ner i hierarkin
och då spelar det ingen roll om jag har rätt eller fel,
det är jag som ska ta all skit tydligen.

det går inte ens att tala förstånd med någon av dem,
okej min mamma för hon har alltid varit knas.
men min "storebror", den som ska vara "mer mogen" beter som en jävla barnrumpa.

jag orkade inte ens kriga mer så jag ger bara upp och säger
"visst, langa all skit på mig.
som om mina ord kommer hindra er från att göra det ändå."
- bajs.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--