i'm a sex pistol, my love should be illegal

-- Datum: 2010-04-26 | Tid:23:34:27
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej



De senaste dagarna har dödat mig så j*vla hårt att det inte är sant. Det ena efter det andra, jag känner att jag inte ens har tid för att andas ut. På onsdag har jag matte-prov, 2 kapitel på mer än 80 sidor *dies*

Anyway så imorgon ska hela min klass få en egen fotograf efter oss. Yes that's right people, we are just THAT famous. Nä men serious though, snubben är en fotograf från skolverket som ska ta fota oss and so för deras hemsida. Mysigt mysigt.
- ciao.



Kommentarer
Postat av: Carina

haha look forward to it :P

2010-04-27 @ 00:40:53
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--