Mobilen lever sitt eget liv.

-- Datum: 2010-04-22 | Tid:17:00:52
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Pissvädret bara fortsätter .. Orkar inte mer.
Kom ännu en gång försent idag .. Jaa, dags att lägga sig tidigt?
Hade redovisning idag som gick hyfsat bra, kunde gjort bättre.
Men när man kommer hem till ett brev som är ens lönebesked kan man inget annat än LE ! :)
Nu så ska jag fortsätta att tjocka i mig kladdkaka.

Mobilen har sitt eget liv. Den fungerar när DEN vill.
En timme fungerar inte den, sen fungerar den.
Efter 20 minuter fungerar inte den och sen fungerar den.
Och så fortsätter det så, fan jag måste ha en ny billig mobil.
Så länge jag kan ringa och smsa utan några problem!







Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--