Så fort en snöflinga kommer, börjar allt sluta att fungera ..

-- Datum: 2010-02-22 | Tid:16:31:06
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Idag är det verkligen inte min dag .. Bussar och alla tåg var antingen inställda eller kom en gång i timmen .. What's up with that ?? Så jag fick stå och vänta ute i kylan på ersättningsbussar, då typ 6 bussar åkte förbi och bara två bussar stannade och tog upp folk. De två bussarna blev fulla och jag fick fortsätta vänta. Krigare jag är. Hur slutade det? Jag vart framme vid min destination efter en 3 timmars resa som egentligen bara borde ta runt 40 minuter.

Jag är trött på det här kalla vädret. Jag är trött på SL. Vem är inte det liksom. Alla får PMS utav allt det här och mer vilket resulterar i att hela sverige går runt med ett "I'm gonna kill you" blick. ah, ni förstår .. Nå SL, vad hade ni tänkt göra åt saken?

Det bästa är att jag har min ängel N som gör min dag. Som får mig att skratta när jag är sur. Som får mig att le när jag gråter. Den person som tar fram det bästa ur mig. Änglar faller inte från himlen. Dem föds här på jorden ..

- Carina ♥




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--