Syskonkärlek ♥

-- Datum: 2010-02-23 | Tid:18:40:38
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Jag har världens bästa bröder! Jag visar det ganska sällan men de betyder sjukt mycket för mig. Dem finns alltid där när jag vill prata ut om allt och inget. När jag tror att de inte kommer att förstå mig så är det tvärtom. Dem förstår mig mer än vad jag själv gör. Visst, ibland kan man ha sina upp och ned stunder men det är det som gör det till en sån speciell syskonkärlek. ♥

Haha, här förväntar ni er typ en bild på mina bröder och mig eller något. Men jag har tyvärr ingen. Min dator kraschade typ förra veckan så jag har bara loggat in på andras datorer och skrivit lite inlägg här och där :) Åh weell !



- Carina ♥




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--