your love's a drug, can't get enough

-- Datum: 2010-02-24 | Tid:20:31:32
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


inviger my new glasses biiiiaaatch

Jag hatar SL, förlåt mig, men jag gör det. Jag tycker synd om dem men vaffan, jag tycker mer synd om mig själv right now - which is why I hate them. Missade typ heeeeeela första lektionen igen eftersom min buss valde att inte dyka upp så ja, väntade ute igen i typ 30 min. Men den här gången var jag en aning "förberedd" med mina 2 par strumpor, halsduk, mössa och vantar.

Imorgon är det dags för kemi-provet, har pluggat my ass off men tog en liten paus för att käka "phööö" (inside-joke med H *haha*) men nu ska man väl rulla tillbaka till mina böcker.
- Ciao bella.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--