20:14 iholdmybreath

-- Datum: 2010-01-31 | Tid:20:14:36
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör : Uttråkad
Lyssnar på: Taeyang - Wedding Dress


*buhuhuhu* skola imorgon T__T
Näää ska sluta vara så jävla negativ och ska försöka se saker lite mer positivt istället, bara 5 skoldagar kvar tills nästa helg ^__^ Oh screw "positiv"! JAG VILL HA MIN HEEEEEELG! SOMMARLOOOOOOV! Kan väl lika gärna gå fullt ut när jag ändå är i "complaining-mode" ''>__>

Har gjort praktiskt taget nada idag, like always I guess *haha* ^__^ Skulle egentligen arbeta lite med matten (such a geeeeeek) men näää - totally fail. Ligger typ efter alla andra i klassen med minst 50 sidor, no seriously, men det är för painful att behöva plugga på en helg efter att man redan har arbetat arslet av sigx1000 dagarna innan och dagarna innan dem osv...

Oh right. Har provat mina nya linser, det blev gråa och ljusbruna this time. De gråa vart... not that nice. Eller ah jag vet inte, kanske beror på att jag inte är van med det ännu men nyansen vart nog lite föööör ljus for my taste. Nja vi får se~~
- jessica is out.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--