First movie of the year : Avatar

-- Datum: 2010-01-07 | Tid:00:41:54
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Avatar, 2009

Okej okej, jag vet att många andra har sagt/skrivit det här men jag bara måste vara en av dem - "Avatar" är så frikkin' bra! Jag hade hört så mycket om den från andra innan så därför hade jag riktigt höga förväntningar och damn! 2h 40min pure goodness. Biosalongen var verkligen fullsatt, jag hade tur den här gången som inte fick några jobbiga människor runt omkring mig (Transformers 2, G.I Joe >__>).

Nästa film blir nog "Sherlock Holmes" men den här gången blir det med hela familjen (första gången!) som är min lite sena julklapp till dem ^__^
- peace, i'm out.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--