Muuuuums !

-- Datum: 2010-01-11 | Tid:20:10:23
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Okej, nu måste jag ta en paus. Idag började vi skolan igen, vilket redan har tröttat ut mig. I alla fall så vart jag sugen på lite gott gott påvägen hem. Och då var det bara att baka en massa gott när jag väl kom hem. Blev klar för cirka en halvtimme sen. Och nu känner jag att jag måste vila för imorn blir det att vakna tidigt.

Efter min lilla paus måste jag nog ta och öppna mina böcker eftersom jag känner att det kommer så mycket i skolan att jag inte orkar göra allt i sista minuten som jag alltid gör. Men som vanligt snackar jag skit för jag vet att jag kommer göra allt i sista minuten ändå. Patetiskt.


- Carina



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--