punkt punkt punkt

-- Datum: 2010-01-16 | Tid:13:54:04
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

God morgon på er. Igår när jag kom hem var det bara att springa vidare till olika ställen och hämta papper hit och dit. Sjukt jobbigt. Idag känner jag att min kropp inte är helt utvilad. Jag känner hur ont det gör och hur slö den är. Jag har verkligen ingen lust för att göra någonting alls. Känner mig inte på det rätta humöret för att konversera med andra just nu heller.

Och så är det så att jag har tappat bort min mobil där det fanns ganska många privata saker i. Det suger ju könsorgan men som tur kunde jag spärra mitt sim kort och få ett nytt med ett exakt likadant nummer. Det dåliga är att vissa kontakter hade jag sparat i min gamla mobil så nu när folk sms:ar är det alltid ett "vem?" som dem får tillbaka. Och då tror de att jag har tagit bort deras nummer med avsikt. Vilket jag inte har gjort.

Och så vet jag typ vilken jävel det är som har min mobil men jag orkar inte hålla på så den jäveln får leva det lyckligt med min mobil och mina saker där i. Tycker bara att det är så himla punkt punkt punkt. Ja, men nu släpper jag det här. Just wanted you to know ..

Så nu har jag två likadna mobiler med två olika nummer. Vilket kan bli lite förvirrande men så får det bli ett tag nu. Blev ett jädrans långt inlägg här. Dags att avsluta.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--