Where am I? Will you still be able to find me?

-- Datum: 2010-01-19 | Tid:23:33:54
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Okej, idag har jag spenderat min dag på att göra pannkakor, städa, packa upp och återigen städa. Men inte har jag rört mina skolböcker och pluggat när jag istället borde göra det. Innan jag gjorde allt det här var det såklart skola. Trött? Självklart är jag det men jag tror nog att jag får skylla mig själv eftersom jag faktiskt måste kolla igenom mina papper och mina böcker snart. Annars är jag körd.

Kolla in min lilla skohörna, haha!




Kommentarer
Postat av: My

Jahaa okej , är den bra förresten ? Funderade på att se den för någon vecka sen men ska se den efter den serien jag ser på just nu istället :)



Well , det är mänskligt för den människan som har gjort alla scheman :(

2010-01-20 @ 14:01:17
URL: http://myytran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--