"hejsan, mitt namn är tält"

-- Datum: 2010-06-09 | Tid:00:42:22
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


rudan 2010 - jag, e och a på gungan

Kan inte fatta att idag är det skolavslutning. Ett helt år har redan gått, det känns som om det bara var igår då jag hade avslutning. Fan vad tiden går snabbt. Det känns faktiskt lite läskigt, vill inte bli gammal *haha*

Hade klassens dag idag igår, vi var på Rudan och grillade. Supernice, lite tråkigt att nästan alla tagga hem runt 14 men jag och 5 andra bestämde oss för att stanna "en stund" till och vips så var klockan 19 *lol* Men har sjuktont i halsen nu, kommer knappt kunna prata senare idag eftersom jag har skrikit så mycket. Hm... En tyst Jessica? We'll see how that goes *lol*
- peace.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--