sommarlovsommarlovsommarlov

-- Datum: 2010-06-10 | Tid:00:29:07
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


me today, lite halvchill u know

Sommarlovets första inlägg! Kan inte fatta att det är lov, att jag inte behöver gå till skolan i hela 2,5 månader! HOLYY SHIIIT! Kommer i alla fall sakna klassen fett mycket :( men oh well.

Hade först avslutning idag, taggade sen till stan med några och käääääkade. Såg typ fett många flak förresten, snacka om att man fick lust att hoppa på *hähähä* Efter några timmar så bestämde jag mig för att träffa W, blev en stund i Farsta C där vi... sorry peepz, för min och W's eget bästa så kan jag inte säga vad. För dangerous asså, kan inte riskera tyvärr.

me n' w today.
- peace.



Kommentarer
Postat av: helen ASIAT

sv: taack så mkt, proffs du är på gruppen :)

2010-06-11 @ 13:58:46
URL: http://asiat.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--