Don't turn back

-- Datum: 2010-03-28 | Tid:20:30:37
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Colby O'donis - Don't turn back

 

Jag har ingen aning men helt plötsligt börja jag lyssna på den här låten igen. Om och om igen, haha. Tycker att den fortfarande är bra. Iaf, är det bara jag som ser hur sjukt fin hy Colby har? Haha. Alltså fööör fin. Visst, retuscheringar på artister och stjärnor och blabla men hallå han är den enda killen som har så fin och len hy. Inte ens tjejerna har sån hy. Okej, nu babblar jag waaaaaaaaaaay för mycket. C ya !

 




Kommentarer
Postat av: Vanessa

Neej, men har du också tänkt på att har fin hy haha :O ?!

2010-03-29 @ 10:20:44
URL: http://vanessa.hammarhorn.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--