GE MIG SOMMARLOV!

-- Datum: 2010-03-08 | Tid:16:34:34
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Inviger mina nya nagellack, mintgrön och bebisblå!
LOOVE!


Vet ni vad? Jag hatar solen just nu, så jävla mycket. Okej, ena stunden så klagar jag på solbrist och sen när solen faktiskt dyker upp så klagar jag igen. But here's the deal, jag hatar solen för att den ger mig sommarkänslor men sen när jag tittar ut så ser jag all snö och vill typ dieeeeeeee!

Hade förresten sjuktjobbig dag. Jag hade håltimme från 11-13 så nja, satt och chillade i skolan i 2h men guess what happened? Får reda på att min matte-lärare är inte här idag så ja, kunde ha taggat hem istället för att vänta i 2h i onödan. Score!



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--