PLUGG

-- Datum: 2010-03-31 | Tid:13:12:52
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Har så jävla ont att det inte är sant. Första gången gjorde det inte ont eftersom det var ett mindre ingrepp men nu kan jag verkligen inte beskriva den hemska känslan :( Kunde knappt sova eftersom det gjorde så ont. Åhh .. Har iaf från och med nu tills imorn att göra mina tre rapporter i olika ämnen och ett brev att skriva. Känner mig inte riktigt hypad för att skriva eftersom det gör så hiiiiimla ont. Nä men ska bita ihop och försöka få klart allt.

 

Eftersom det är lill lördag och snart påsk så har jag köpt lösgodis för 75 kronor så att jag kan smaska lite medan jag håller på med läxorna. GOTT ! :)




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--