say no no no no no

-- Datum: 2010-03-03 | Tid:21:35:48
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: Nöjd
Lyssnar på: Young Money ft. Lloyd - Bed Rock [REMIX]


Har nog definitivt hittat nagellacken som jag kommer att bomba sönder våren och sommaren '10!
Har haft ögonen efter just de här färgerna typ 1000 år nu, sen förra sommaren tror jag men hittade aldrig en som passade plånboken (typ hello, Chanel?) men finally! Kommer nog inviga dem snart bara för att jag måste se om färgerna blir lika fina på naglarna som det är i flaskan (som är skiiiitsöt.. beautyjunkie -__-''). Ni får se vilka färger jag menar då! ^_^

Tror inte att jag har varit så glad pga ett köp på jättelänge, crazy you might call me men asså ni vet den där känslan som man får efter att man har typ klarat av något man har krigat för superlänge? Ja, sådär var det ungefär. *hahaha* skitytliga problem jag har men aja...
- rollin'



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--