off the wall

-- Datum: 2010-05-26 | Tid:22:41:23
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


yes people, i made it all blue on purpose *smile*

schtekare där! asså jag hänger mig själv snart seriöööööööööööst. har slitit röven av mig för att göra klart den här äckliga statistiska undersökningen/rapporten som ska lämnas in på fredag men den tog mycket längre tid än vad jag trodde den skulle göra -__- har suttit med den sen 18.00 och har typ gjort halva? *haha* 4 timmar och 3 sidor senare och jag är bara halvvägs, mysigt.

har inte haft något liv förutom plugg den här veckan, gjorde klart svenska uppsatsen och gick direkt till kemin som idag är KLAAAAAAAAR! YEAAAH! Provet gick knas men wtf, det var sista kemi a-provet liksom... värt att fira! Pluggade sönder inför det, tro det eller ej men jag var i skolan igår från 8-20! Kom hem typ halv och fortsatte direkt att plugga fram till 1 på natten i think.
anyway, i'm off playin'



Kommentarer
Postat av: Carina

HAHAHA, vilka var er två frågor ? :D <3

2010-05-26 @ 22:57:21
URL: http://feelthewords.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad var er två frågor, snarare sagt, hahahaha :D <3

2010-05-26 @ 22:57:42
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--