what r u gonna do about it?

-- Datum: 2010-05-18 | Tid:20:44:32
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


@ Bauhaus - me breakin' the law

Hade nationella i Ma B idag. Låt oss bara säga att jag är glad att ha fått skitet överstökat. 4 timmar i aulan med ingen mat, ingen musik och bara massa siffror. Jag trodde jag skulle hänga mig där och då.

Men hursomhelst så ser de sista veckorna innan sommarlovet ut som följande:

- v. 20 Fredag 21 maj : Fysik A (PROV)
- v. 21 Måndag 24 maj : Svenska A (INLÄMNING AV UPPSATS)
- v. 21 Onsdag 26 maj : Kemi A (PROV)
- v. 22 Fredag 28 maj : Matte B (REDOVISNING/STATISTISK UNDERSÖKNING)
- v. 22 Måndag 31 maj : Engelska A (INLÄMNING AV UPPSATS)
- v. 22 Tisdag 1 juni : Biologi A (PROV)
- v. 23 Måndag 7 juni : Biologi A (REDOVISNING)
- v. 23 Tisdag 8 juni : Fysik A (PROV)
- v. 23 Onsdag 9 juni : frihet.

Det är de grejer jag kommer ihåg just nu och förhoppningsvis så kommer inte det fler saker som måste göras. And notice mitt fysik-prov dagen INNAN skolavslutningen!
- jessica.
[Update - 2010.05.19 @ 21.17] Tog reda på alla datum idag, visar sig att redovisningen i Ma B redan är i slutet av nästa vecka.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--