Punkt för hur du är ..

-- Datum: 2009-12-18 | Tid:13:12:48
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

På den senaste tiden verkar det som om du har PMS 24/7. Visst man behöver inte vara glad hela tiden men att ta ner andra med ditt dåliga humör och lägga störande kommentarer är bara så himla onödigt. Du förväntar dig att allt och alla ska anpassas efter dig, men lilla du det finns mer än bara dig i den här stora världen. Jag har haft nog med tålamod och stått ut med dig och det gör mig inget. Behandla inte mig som en prinsessa du. Men snälla kom ner till jorden och sluta vara en sån bitch. Resultatet kommer visa sig i slutet när du är helt ensam och önskar att du hade någon som tar hand om dig i vått och torrt ..

var tvungen att skriva av mig. så jag loggade in på ipoden och skrev allt detta på hur länge vet jag inte .. Blir så trött på hur en människa kan behandla en annan så jävla dåligt. Så det blev ett kort och slarvigt inlägg. Sitter i skolan just nu i alla fall. Håller på med ett arbete som jag inte hann med igår.

peace <3



Kommentarer
Postat av: Jessica N

Agreed <3

2009-12-18 @ 19:10:58
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--