You are a shooting star. That's why you're my favourite.

-- Datum: 2009-12-10 | Tid:17:33:59
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Hej på er!!! Sitter här med en kopp med varm choklad och myser. Idag tänker jag inte plugga, utan jag ska vila och titta på serier :) hade i alla fall en konstig och onödig skoldag idag. Jag började 8 och hade två lektioner och sen var det håltimme i ca 3 h 30 min. Och sen hade jag 1h lektion och så var min skoldag slut.

Just det min goose jacka har kommit fram ur garderoben igen. Den är så mysig och stor och skön men ibland kan det kännas lite klumpigt med den. Jag har väl sett en massa juldekorationer och så var det julbord i skolan idag men ännu har jag Inte riktigt fått in den där julkänslan. Det där lilla extra .

creds till mig som skriver allt det här på ipoden <3



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--