can't you heal me like you always do ..

-- Datum: 2009-11-13 | Tid:15:04:59
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Igår kom jag hem väldigt sent efter att ha väntat på att det skulle bli min tur att ta vaccinationen mot influensan. Haha, ni skulle bara veta vilken tur jag hade. Eftersom sprutorna tog slut förra gången beslutade jag mig för att faktiskt gå tidigare den här gången. Så igår stod jag där ute i kön hoppandes på att jag faktiskt skulle få någon spruta.

Jag står i kön med mina vänner och kön börjar sakta röra på sig. När vi väl kommer in ser jag att det är fullt där inne, större än vad jag trodde att det skulle vara. Det står en tvåbarnsmamma framför mig och kölappsgubben delar ut tre stycken kölappar till tvåbarnsmamman och så hör jag honom säga "lapparna börjar ta slut, det finns bara två kvar". Jag och min kompis tittar på varandra och tar fram våra händer mot kölappsgubben och vi fick dem två sista biljetterna ! Snacka om att vi var helt glada men det dåliga var att mina kompisar som stod bakom oss inte fick något. Jag kände mig så taskig, jag kunde knappt titta på dem. Men jag hoppas att det blir en bättre lycka nästa gång.

Så jag fick den sista kölappen igår, vilket betydde att jag var tvungen att vänta tills klockan 20.00 tills min tur. Min tur kom och idag har jag sprutan och jag kan säga er, jag är inte död, jag går inte baklänges, jag är som jag var! Hoho, förutom att min arm är lite öm just nu .. Aja nu ska jag gå och laga mat <3




Kommentarer
Postat av: Bloggläsare

Hahaha hon började ju gå baklänges 10 dagar efter att hon vaccinerat sig...so you're still not safe x)

2009-11-13 @ 18:17:58
Postat av: Moa

HEJSAN! :D Fin blogg du har :) Har du hittat på något roligt idag? :)

KRAM

2009-11-14 @ 18:39:19
URL: http://moagoes.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--