Cos baby I feel you when I close my eyes

-- Datum: 2009-11-16 | Tid:20:26:16
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

 

Hur ska jag möjligtvis kunna beskriva måndagen. Det är piss väder och mitt humör går som en berg och dalbana. Ena stunden kan jag vara världens lyckligaste och sedan bli världens suraste. Haha, kan inte förklara mig själv.

 

Idag har det varit skola och imorn blir det prov så något måste jag läsa in i mitt huvud idag. Fick i alla fall sällskap av en tönt och hans kompis påvägen hem idag. Haha, skrattar fortfarande. Bäst jag gör något vettigt nu, hare bra !




Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

ja det får man verkligen!



det hade varit kul om hon stannat, bra med lite olika modeller tycker jag :)

2009-11-16 @ 21:01:04
URL: http://eecederholm.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--