I dont wanna think anymore. I left my hand and my heart on the dance floor.

-- Datum: 2009-11-22 | Tid:23:05:00
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Hej där ! Idag har jag inte gjort någonting förutom jobbat då. Och jag kan säga er att jag är helt trött! Speciellt mina ben, värre än ett     idrottspass i skolan.

Förutom det så har jag en massa plugg som jag måste göra. En sån massa prov som kommer under de här kommande veckorna innan jullovet. Jag får helt enkelt bita ihop som jag alltid gjort för så småningom innan jag anar det så är det väl lov! :)

Just nu är det "Lady Gaga ft Beyonce - Telephone" som spelas högt i mina hörlurar. Na na na ...


"Just a second,
its my favorite song theyre gonna play
And I cannot text you with
a drink in my hand, eh
You shoulda made some plans with me,
you knew that I was free.
And now you wont stop calling me;
Im kinda busy."


Have a good hour this sunday ;)



Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

Åh har du en röd fjällräven? :)



Har hört att det ska komma en 3:a på filmen ^^

2009-11-23 @ 21:06:51
URL: http://vanessass.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--