I'm so keeping being looked at

-- Datum: 2009-11-24 | Tid:20:01:53
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Sitter här och försöker äta min mat men det går inte eftersom jag har har bränt min tunga. Hur? Jo, jag var så girig av att dricka o'boy även om jag visste att det var varmt, typiskt. Besides that så har jag varit väldigt flummig och överglad idag I guess? :)

 

Haha, jag har varit så glad att på hemvägen slog jag till en random kille på armen och skrek "gul bil"! Han måste tycka att jag är knäpp i huvudet. Jo ni förstår vi var uppe på perrongen och ni ska bara veta vad för knäppa grejer jag gjorde där, haha.

 

Imorgon blir det ingen skola för mig eftersom jag ska till sjukhuset väldigt tidigt. Så tidigt att jag säkert kommer att komma försent. Jo, ni förstår jag ska uppenbarligen åka kommunalt dit. Och jag har aldrig gjort det så jag kommer säkert komma vilse. We'll see ;) Ska till sjukhuset för att kolla min hjärna .. ( skämt åsido ). Ah, nu ska jag försöka att äta även om det är omöjligt. Nej, fan, yoghurt it is!




Kommentarer
Postat av: Jessica N

Ayayay katt :)

2009-11-24 @ 21:15:12
URL: http://feelthewords.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hehe, det omtalade linnet som Jelena vi att du ska visa baksidan på xD

2009-11-25 @ 21:12:26
URL: http://vanessa.hammarhorn.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--