Men jo kära Mr. Bad Blue Boy II...

-- Datum: 2009-11-11 | Tid:01:02:29
-- Kategorier: Jessina

hej


Okej, måste bara säga att det är verkligen jätteroligt att du finner vår blogg så pass intressant att du kommenterar så mycket. Lite jobbigt att behöva argumentera med dig genom bloggen men eftersom du inte har någon blogg så har vi väl inget annat val!

So here's the deal. Jag tror verkligen inte att du förstår vad vi menar, kanske ett missförstånd från din sida eller så är det helt enkelt vi som tolkar din kommentar på fel sätt.

Ännu en gång, det är klart att vi förstår att 9 miljoner doser är ett stort antal och väldigt svårt att få tag på direkten MEN om du skulle bli tillkallad av DEM då är det väl klart att man antar att de har tillräckligt många doser att ge ut om de nu ber x antal att komma.

Skulle du be 500 personer komma hem till dig om du redan visste att du bara kan ha plats med 50 personer hemma hos dig? Måste du vänta ända tills alla har kommit till din dörr för att inse att du inte kan ta emot fler personer eftersom det inte finns något utrymme kvar?

Eller skulle du kanske istället dela upp det, bjuda hem 50 vänner hem till/tillfälle och upprepa detta 10 gånger? Visst det kanske låter krångligare men det är ju mer effektivt på det sättet. Nästa gång du tänker bjuda hem dina vänner så frågar du ju dem som inte har varit där innan och till slut så har ju alla fått vara hemma hos dig.

Det är ju värre om du låter alla springa runt fritt och låta det bli lite som en tävling - "de som är snabbast ska botas först" (bortse riskgrupperna).


Klicka för en tydligare bild!


PS. Hoppas de kommer fram till dig också! :)



Kommentarer
Postat av: Assii

Fin Blogg :)

2009-11-11 @ 12:27:23
URL: http://assssi.blogg.see
Postat av: My

Jo jag läste oxå om ngt sånt , på allkpop haha :) Ja , tror nog jag skulle skrika och dö av glädje ifall han skulle komma tillbaka nu :D



Jaha okej , ett extra år då alltså . Inte jobbigt ?^^ Vet inte heller vad jag vill bli eller göra , men eftersom jag inte är en sån som orkar plugga 24/7 så valde jag handel , slappt men ändå kul (a)

2009-11-11 @ 13:56:21
URL: http://myytran.blogg.se/
Postat av: sabina

heejsan,har frågestund på min blogg nu,fråga exakt vad du vill,vore trevligt om du ville vara med!! du har till fredag på dig o fråga något,puss!!

2009-11-11 @ 19:21:03
URL: http://aadorible.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--