sometimes you gotta act like you don’t care, that’s the only way you boys learn

-- Datum: 2009-11-11 | Tid:22:21:17
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Det blev ett lite halvsent inlägg idag men har verkligen varit busy fram tills nu känns det som. Egentligen hade jag inte så mycket att göra men det blev så mycket när jag "multi-taskade", msn, facebook, bloggen, tv:n och webbkameran - har äntligen lyckats fixa den!

Det ironiska är att den enda anledningen till att jag ens fösökte fixa min webbkamera var för mikrofonens skull men det är ju klart att den inte funkar eftersom jag inte hittar installationsskivan. Det tog mig typ 2 timmar att inse det *haha* Men jag bytte istället med min brorsa (som hade 2 mikrofoner -__-) så nu har jag äntligen en som funkar ^^

Imorgon är det dags för mitt andra försök att ta vaccinet. Ska försöka gå dit en halvtimme tidigare eller något för säkerhets skull och så får vi se vad som händer. Jag är faktiskt ganska orolig efter att ha läst i tidningarna om det men vi får helt enkelt hoppas that everything will go perfectly~~
- peace <3



Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, skit söt ! :P <3

2009-11-11 @ 22:28:10
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--