They say whenever it rains, an angel is crying

-- Datum: 2009-11-16 | Tid:22:12:17
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Taking a break from all the studying. Bara för en liten stund, har inte råd att slösa på mer tid än vad jag redan har gjort. Tänkte bara skriva något i bloggen för dagen så jag har fått det gjort.

Är det bara jag eller börjar den här bloggen gå mot sin död? Den blev inte riktig "aktiv" såsom jag hade tänkt mig från första början men det är ju ingen to blame but ourselves ^__^'' Nej nej, ska get a grip och försöka göra den här lite roligare för folk att läsa (same thing goes goes to a "certain person" too. And don't freakin' blame it on inspiration problems!) ^__^ Det är bara så svårt att prioritera rätt nu när pluggsäsongen är igång igen -__-

- Oh crap, got to crap study again!
PEACE OUT SUCKAAAAAHS! <3



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--