They tell me to hold on, but I'm so close to just letting go

-- Datum: 2009-11-23 | Tid:23:05:39
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej



Har kämpat med matten - like always. Känns som om det nästan inte ens behövs att nämnas längre eftersom det är nästan alltid jag och matte, my superduperbest buddy. Tydligen har vi prov på onsdag, which I had no idea at all, och eftersom jag failade hårt på förra så måste jag skärpa mig. Men det är svårt, så j*vla mdrfkng svårt. Jag orkar nästan inte mer, det är inte ens logiskt längre. När ena saken skiter på sig så känns allt annat också som bajs.

Vill bara bort. Resa iväg. Till solen. Ligga där på stranden och bara schteka my butt off utan att behöva tänka på algoritmer, funktioner, trigonometri och alla såna där fancy-pantsy matte-termer. Tänk er, kunna stänga av allt det där negativa och bara njuta av livet - att kunna leva utan några bekymmer eller skyldigheter.

F*ck, kan inte bara det där dumma jullovet komma någon gång?
- peace <3



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--