"VAKNA! Gäster, BAKA!"

-- Datum: 2009-11-07 | Tid:14:08:47
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Mamma väckte mig typ för någon timme medan jag sov väääääääärsta skönt. Tydligen skulle några av mina föräldrars gamla vänner hälsa på och hon ville att jag skulle baka något. Snacka om att jag var confused as hell, allting gick typ sjuktsnabbt. Och BAM! Jag hade bara hunnit borsta tänderna och vips så var jag i köket och knäckte ägg till min sockerkaka. Har precis stoppat in den i ugnen nu, det var fett länge sen jag bakade sockerkaka så jag hoppas den inte failar nu för jag är fett sugen på sockerkaka ^__^

Äntligen lördag men tyvärr betyder det att jag måste plugga inför matte-provet på måndag -__- Men jag orkar verkligen inte göra det, jag hatar att plugga på en helg och därför planerar jag att skippa pluggandet idag och bänka framför böckerna imorgon istället. I don't know... Vi får se helt enkelt :)




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--