You never get to uh ..

-- Datum: 2009-11-19 | Tid:19:13:52
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Torsdag idag, vilket betyder en väldigt lång skoldag och en massa läxor att ta hem. Förutom det så höll jag och en vän i idrottslektionen idag. Jag tycker att det gick bra och att det var bra planerat men ibland finns det alltid någon som är, ja har inga ord för det .. Fast vår lärare höll ju med oss och gillade det vi gjorde. Great ! Det avklarat. Nu är det bara en massa annat att göra klart i skolan. Kanske ska ta och börja nu?



Kommentarer
Postat av: - f i l i p p a

måste bara säga att jag älskar din bloggdeisgn! :)



haha det lät typ som att jag skrev dedär till alla :] men nej,det gör jag inte :)



somsagt, superfin blogg

2009-11-19 @ 20:54:26
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jag gillade hoppreps grejen, värsta nostalgi! Old school liksom :D

2009-11-19 @ 21:33:27
URL: http:// vanessa.hammarhorn.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--