så mdrfkng irriterad just nu!!

-- Datum: 2010-04-25 | Tid:21:33:17
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

asså keysmashx10000 jskdhfjskdgbhjkdfghljkdghsg
är så irriterad just nu att det inte går att förklara!
är så arg på min mamma och min äldsta bror,
de överdriver och gör saker värre än de är.
och när jag pratar i en lugn ton så får jag bara skit tillbaka
men ändå säger alltid min mamma att jag ska prata i en lugn ton
om jag förväntar mig att hon också ska göra det.
jävla bullshit det är asså.

de tror att de vet allting och visst
de kanske vet mer än vad jag gör angående livet
men de kommer aldrig att veta allt
och det är dags för dem att inse det.

kyss min röv.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--