You want what you can't get.

-- Datum: 2010-04-28 | Tid:18:14:38
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Idag var det en kort skoldag, 9.40-11.25. Det var tänkt att jag skulle hem och sedan lata mig tills klockan blev 22 och sedan börja plugga men så blev det inte. Jag åkte in till stan och fick även med mig lite saker hem, typiskt. Så nu är jag pank för den här månaden.

Senare blir det av att plugga lite. Jag vill såklart se matchen barca-inter men mina kanaler hemma hos oss vägrar fungera så lite smått irriterad blir man ju. Och så har jag även ett paket jag vill hämta ut men som jag typ aldrig kommer att få, smått irriterande där med. Aja nu blir det skit mycket text, så jävla tråkigt.

 




Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hehe men det var väll härligt och gå i stan ett tag innan man drar hem för plugg väntar xD



BTW: Inte visste jag att du var intresserad av att se champions league, cariniiish ;)

2010-04-28 @ 20:54:18
URL: http:// vanessa.hammarhorn.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--